بهترین گزینه سرمایه گذاری در بورس چیست؟  

مدیر مالی و تأمین منابع سبدگردان فراز با بیان اینکه  معاملات روز گذشته ۱۲ دی ماه سال ۱۴۰۰ شاهد این بوده ایم که شاخص با رشد ۲۳۳ واحدی توانست تقریباً کف‌سازی مورد انتظار را رقم بزند به بیداربورس گفت: شاخص ول بورس بر روی رقم ۱، ۳۷۹، ۰۰۱ روز گذشته به کار خود  پایان داد. نکته قابل ذکر این است که به نظر تعادل نسبی بین فروشندگان و خریداران شکل گرفته‌است که به همین دلیل افزایش سفارشات توسط خریداران یا فروشندگان آن هم توسط شخصیت‌های حقوقی می‌تواند شاخص را دچار فراز و نشیب قرار دهد.

محمدامین فرجادفر در گفت‌وگو با بیداربورس افزود: البته کماکان حجم پایین معاملات و عدم تحقق وعده‌های حمایتی و مبهم بودن یک سری شاخص‌های کلان بر تصمیم‌گیری‌های فعالان بازار سایه انداخته و آنها را دچار سردرگمی کرده‌است.  
فرجادفر گفت: همان‌گونه که مطلعید بازارهای موازی مانند مسکن، ارز و طلا، در یک سال گذشته با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه بودند اما شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌وزن با افت همراه شده‌اند. افت ارزش دارایی‌ها در بازار سرمایه در کنار رشد سایر بازارهای موازی نویدبخش صعودی شدن بازار سرمایه را می‌دهد. علی ایحال به نظر میرسد طی چند روز آتی شاخص بتواند از سطح مقاومتی خود یعنی ۱، ۴۰۰ عبور کند و بتوان‌ شاهد تأثیرهای مثبت‌تری در بازار سرمایه باشیم.  
این کارشناس بازار سرمایه در ادامه به موارد مذکور حواشی مهم این روزهای بازار سرمایه  پرداخت و گفت: قانون جدید بورس تحت عنوان «طرح اصلاح قانون بازار سرمایه» می‌باشد که نه تنها موجب تعالی بازار نمی‌گردد بلکه بنا به اذعان بسیاری از کارشناسان آثار مخرب و جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.  
فرجادفر در پایان گفت:  با توجه به نکات مطروحه به نظر سرمایه‌گذاری در سهام بنیادین و بزرگ می‌تواند بهترین گزینه سرمایه‌گذاری بوده و همچنین پیشنهاد می‌شود سرمایه‌گذارانی که تجربه و دانش فنی قابل توجهی ندارند نیز به صورت غیرمستقیم وارد بازار شده تا نه تنها متحمل ضرر و زیان نشده بلکه به سود قابل ملاحظه نیز دست پیدا کنند.

کد خبر 11588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =