مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰، ۹۰، ۷۵ و ۵۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۵۰، ۳۰۰، ۷۵ و ۹۰ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت های سرمایه گذاری سایپا، لاستیک یزد، زغال سنگ پرورده طبس و کیمیای زنجان گستران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۵۰، ۳۰۰، ۷۵ و ۹۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس،  "وساپا" سرمایه فعلی را از ۱.۰۶ به ۱.۶ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "پیزد" هم از ۵۱ به ۲۰۴ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

همچنین "کزغال" سرمایه فعلی را از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح و توسعه شود.

در این میان، سرمایه فعلی "کیمیا" از ۱۰۵ به ۲۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف تحصیل سرمایه گذاری جدید، جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری و تامین سرمایه در گردش می شود.

کد خبر 11735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =