بانک ملت برای تامین مالی پتروشیمی غیربورسی تفاهم نامه امضا کرد

بانک ملت برای مشارکت در تامین مالی پتروشیمی بعثت کردستان و احداث مجتمع تولید مواد پتروشیمی PTA/PET با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال تفاهمنامه امضا کرد.

به گزارش بیداربورس، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت از انعقاد تفاهمنامه همکاری با طرح پتروشیمی بعثت در استان کردستان خبر داد و گفت: بانک ملت همواره در پروژه های زیربنایی و تولیدی مشارکت داشته و سال جاری همسو با سیاست های دولت، تلاش شده در تحقق جهش تولید اثربخش باشد.

وی افزود: مدیریت نقدینگی و توازن منابع و مصارف در این بانک به گونه ای بوده که با حمایت های سهامداران و مشتریان از قدرت تسهیلات دهی بالایی برخوردار بوده است. رویکرد بانک ملت این است که در چهارچوب مقررات، اجازه داده نشود هیچ شرکت تولیدی به دلیل کمبود نقدینگی تعطیل شود.

بنابراین گزارش، این تفاهمنامه در جهت ارتقای شاخص صنعتی و اجرای  طرح های پیشران توسعه، کاهش شکاف توسعه ای استان کردستان با میانگین کشوری و استفاده بهینه از فرصت های سرمایه گذاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور منعقد شد.

موضوع این تفاهمنامه، مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک ها در تامین تسهیلات بانکی مورد نیاز پتروشیمی بعثت در شهرستان بیجار است.

کد خبر 1385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =