رشد ۱۰۰ درصدی سود سهام عدالت

سخنگوی دولت با اعلام تصمیمات مهم جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار برای کاهش قیمتها، گفت:سود سهام عدالت با رشد ۱۰۰ درصدی به ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان رسید.

به گزارش بیداربورس، علی بهادری جهرمی در تشریح مصوبات هفته گذشته دولت گفت: با توجه به تاکید رئیسی، جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول برگزار و تصمیمات مهمی برای کاهش و کنترل قیمت ها اتخاذ شد. به ویژه تامین ارز مورد نیاز و کاهش قیمت برنج و گوشت و از وزارت صنعت هم خواسته شده تا کالاها با ۲۰ تا ۵۰ درصد قیمت به مردم عرضه شود.

وی افزود: به تأکید رهبر انقلاب برای کنترل قیمت لوازم خانگی باید کاهش ۵ تا ۱۳ درصدی لوازم خانگی تولید داخل صورت گیرد. خودروسازان باید در زمان مقرر دستورات رییس‌جمهور را عملی کنند

این مقام مسئول ادامه داد: در مورد آخرین وضعیت دلار  ترجیحی باید مصوبه مجلس، نهایی و راهکارهای جایگزین بررسی شود.   مسلم است اصلاح یارانه ها باید به نفع مردم و راهکارهای جایگزین نیز باید در راستای حمایت از مردم باشد.

بهادری جهرمی، گفت : سود سهام عدالت هم که با رشد ۱۰۰ درصدی به ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان رسیده تا پایان سال به سهامداران پرداخت خواهد شد.

وی مدعی شد حدود ۹۰ میلیارد دلار صادرات انجام شده که بیش از ۴۰ درصد ارزش صادرات و سقف ۴۵ میلیارد دلاری را رد کرده است.

کد خبر 14567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =