خودروسازان ضمانت قصور کیفری و حقوقی در تامین قطعات دادند

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروسازان موظف به تأمین قطعات از شرکت‌های دارای پروانه صادرات بوده و تضمین مسئولیت قصور کیفری و حقوقی دادند.

به گزارش بیدار بورس، مهدی اسلام‌پناه در حاشیه بازدید از پایانه غرب و فرودگاه مهرآباد، گفت: همه خودروسازان موظف به تأمین قطعات از شرکت‌هایی هستند که پروانه صادرات دریافت کرده‌اند. سازمان استاندارد با توجه به دستور ۸ گانه رئیس جمهور درباره خودروسازی، ملزم به نظارت و کیفیت قطعات و تولید نهایی خودرو است.

وی افزود: از خودروسازان تضمین گرفته شده هرگونه قصور کیفری و حقوقی در کیفیت قطعات و تولید کالای نهایی، عهده دار هستند. بنابراین در سال جدید این مهم پیگیری شده تا رضایت مردم جلب شود. استاندارد قطعات و خدمات پس از فروش باید به طور کامل از سوی خودروسازان رعایت شود. این موضوع به جد پیگیری می‌شود و مردم در فصل بهار آثار آن را احساس می‌کنند.

اسلام‌پناه ادامه داد: تا آخر سال جاری برخی خودروها به ویژه از خانواده پژو از رده تولید خارج خواهند شد و خودروهای جدید مبتنی بر استاندارد ۸۵ گانه شورای عالی استاندارد به خط تولید وارد می‌شوند. حتی امکان خروج خودروهای بدون برخوردار از استانداردها از پارکینگ‌ها میسر نخواهد بود.

کد خبر 14977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =