۲.۱ میلیارد اوراق لیدر پالایشگاه‌ها از فردا در بورس عرضه می‌شود

شرایط و قیمت عرضه ۲.۱ میلیارد اوراق اختیار فروش تبعی لیدر پالایشگاه ها توسط بانک صادرات اعلام شد که از فردا در بورس پذیره نویسی منی شود.

به گزارش بیدار بورس، بانک صادرات از شرایط و قیمت انتشار ۲.۱ میلیارد اوراق اختیار فروش تبعی برای پالایشگاه بندرعباس خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "وبصادر" اعلام کرد: اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام پالایشگاه بندرعباس با هدف تأمین مالی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت در بورس تهران آغاز می شود.

کل حجم عرضه اوراق با نماد "هبندر ۲۰۲" بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۲۶۴ هزار سهم و حداقل حجم عرضه روزانه ۱۰ میلیون سهم تعیین شده است. زمانبندی اجرای برنامه خرید با سررسید ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای یک تا ۱۰۰ هزار سهم و بدون دامنه نوسان تعیین شده است.

همچنین قیمت اعمال ارواق ۱۱۶۸۵ ریال اعلام شده که تنها امکان مشارکت اشخاص حقوقی در این اوراق فراهم بوده و اشخاص حقیقی مجاز به خرید اوراق نیستند. کلیه اشخاص دارنده اوراق اختیار فروش تبعی در صورتی می توانند اوراق تبعی را در سررسید اعمال کنند که سهام پایه و اوراق اختیار فروش تبعی آن را در یک روز خریداری کرده باشند.

نرخ اوراق ۲۳ درصد و طول دوره بازپرداخت ۱۲ ماه جهت حمایت از سهام بانک صادرات تعیین شده که اصل به همراه فرع پس از یکسال تسویه می شود.

کد خبر 15987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =