خروج موقت ۱۲ نماد از تابلو و روز آخر قبل از مجمع ۶ شرکت بورسی

۱۲ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم موقتا" از تابلو خارج شدند و امروز و آخرین روز داد و ستد سهام ۶ شرکت بورسی و قبل از مجمع سالانه و فوق العاده است.

به گزارش بیدار بورس، قبل از آغاز معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های البرز دارو،  گروه‌ صنعتی‌ سپاهان،  لیزینگ‌ ایران،  تامین سرمایه لوتوس پارسیان و پتروشیمی زاگرس به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های پارس‌ خزر،  تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری،  فروسیلیس‌ ایران،  سالمین و سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ آذربایجان‌ برای یک روز و ایرانیت‌ و خدمات فنی فولاد یزد برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

براساس این گزارش در پایان معاملات امروز هم نماد شرکت های بورسی لوله‌ و ماشین‌سازی، سیمان ارومیه، فرآورده‌های‌نسوزآذر، بین‌ المللی‌ محصولات‌ پارس‌ و تامین سرمایه نوین به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده، بسته می شود و آخرین روز داد و ستد سهام این گروه قبل از مجمع است.  

در این مبان بورس تهران طبق روال همیشگی و بدون اعلام دلیل و توضیح، اقدام به ابطال بخشی از معاملات سهام شرکتهای سبحان دارو،  سرمایه‌گذاری ملی ایران،  داروسازی عبیدی و سیمان سپاهان کرد.

کد خبر 16017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =