خرید نان و کالاهای مشمول یارانه بدون نیاز به کارت جدید

معاون فناوری های وزارت بانک مرکزی اعلام کرد: برای خرید نان و کالاهای مشمول یارانه، نیازی به دریافت کارت جدید و افتتاح حساب مجدد نیست.

به گزارش بیداربورس، مهران محرمیان درباره نحوه پرداخت یارانه آرد به نانوایی ها و اعلام شمولیت مناسب شبکه پرداخت در برنامه تلویزیونی گفت:‌ زیرساختی با همکاری وزارتخانه ها مختلف طراحی شده تا هنگام خرید با حالت عادی تفاوتی حاصل نشود. خرید کالاهای اساسی مشمول یارانه بررسی و بخشی از هزینه از حساب شخصی کسر و بخشی هم از حساب یارانه تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۵۱۵ دستگاه در نانوایی های استان زنجان وجود دارد که در این طرح استفاده خواهد شد و آمادگی اجرا در کل ایران هم به محض رفع اشکالات احتمالی وجود دارد. در این میان نیازی به دریافت کارت جدید و افتتاح حساب مجدد برای خرید یارانه‌ای نیست. هماهنگی‌های لازم با وزارت ارتباطات انجام خواهد شد تا مشکل نانوایی‌هایی که دسترسی ضعیف ارتباطی دارند، برطرف شود.

محرمیان در پاسخ به این سئوال که آیا شبکه پرداخت امکان پردازش تعداد تراکنش های زیاد در لحظه را دارد یا خیر، توضیح داد:‌ بله. شبکه پرداخت قدرت پردازش تعداد تراکنش های بالا را در لحظه را دارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

کد خبر 16398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =