سه مجمع همراه اول فردا برگزار می شود

سه مجمع سالانه، عادی بطور فوق‌العاده و فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و تطابق اساسنامه، فردا برگزار می‌شود.

به گزارش بیداربورس، مجامع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح فردا، یکشنبه ۲۲ خرداد در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان، اتخاذ تصمیم درباره میزان سود تقسیمی، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت، انتخاب روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های مجامع و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع سالانه باشد از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

مجمع عادی بطور فوق العاده همراه اول نیز از ساعت ۱۱ به تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره خواهد پرداخت. همچنین مجمع فوق العاده این شرکت بورسی از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع فوق العاده است، می پردازد.

با توجه به ابلاغیه ۴ دی ماه سازمان بورس، حضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکانپذیر خواهد بود. همراه اول به سهامداران توصیه کرد نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی live.mci.ir اقدام کنند.

کد خبر 17801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =