یارانه جدید ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی از ساعت ۲۴ یکشنبه قابل برداشت شد

یارانه جدید ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی که ماه گذشته به حساب یارانه بگیران واریز شده بود از ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۴ خرداد قابل برداشت شد.

به گزارش بیدار بورس، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ ها اعلام کرد: یارانه خرداد که ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه بگیران واریز شده بود از ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۴ خرداد قابل برداشت شد.

براساس این گزارش، ماه گذشته مبالغی به حساب سرپرستان خانوارها مشمول واریز شده بود اما امکان برداشت منوط تصمیم بعدی بود. به این ترتیب در مرحله جدید مانند اردیبهشت و برای خانوارهای دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزارتومان و برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر ۳۰۰ هزارتومان خواهد بود.

همچنین اقساط وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی کمک معیشت نقدی و کرونا، کسر شده است.

سرپرستانی که نسبت به دهک بندی و قطع یارانه در اردیبهشت درخواست بازبینی داده اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون مراجعه کنند.

فرایند بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا اتمام فرایند ثبت نام و انجام دهک بندی توسط وزارت تعاون ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند به my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار اقدام کنند.

طبق دستور رئیس جمهور، متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جا مانده اند بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولین یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

کد خبر 17827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =