۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تکذیب نقش مجلس در گرانی‌ها

سخنگوی هیات رئیسه با تکذیب نقش مصوبات مجلس در گرانی ها و افزایش تعرفه اینترنت توسط وزارت ارتباطات از احتمال تصویب و ابلاغ بودجه تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش بیداربورس، محمد حسین فرهنگی در مورد برنامه‌های آینده هیات رئیس مجلس، گفت: مهمترین موضوع این هفته، رفع ایرادات شواری نگهبان درباره لایحه بودجه است که توسط کمیسیون تلفیق آماده می‌ شود تا با اظهار نظر سریع شورا، بودجه قبل از پایان سال تصویب و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: اظهارات مربوط به نقش مجلس در گرانی‌ها، واقعیت ندارد و موردی به تصویب نرسیده که اثر نگران‌کننده‌ای داشته باشد. چند ماه قبل از لایحه بودجه سال آینده به مسئولان اعلام شده بود در صورت عدم حل مشکلات نهاده‌های کشاورزی و دامی، اتفاقاتی در بازار میوه و پروتئین رخ خواهد داد. همچنین در حالی طبق مصوبه صریح مجلس، تعرفه سال آینده اینترنت گران نخواهد شد که وزارت ارتباطات تعرفه‌های اینترنتی را افزایش داده است.

این نماینده افزود: مواضع بانک مرکزی مبنی بر اثر مصوبات مجلس در سیاست‌های ارزی هم درست نیست و ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، نهادهای کشاورزی و دارو هیچ تغییری داده نشده است.

فرهنگی در مورد سفرهای محمدباقر قالیباف به استان‌های مختلف هم توضیح داد: این سفرها به تقاضای مسئولان محلی و نمایندگان و استان‌ها بوده و رأسا از طرف مجلس آغاز نمی‌شود. سفرها در گذشته هم معمول بوده و بسیار مفید است و باعث می‌شود اداره‌کنندگان قوا با واقعیت‌های مناطق مختلف بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 1977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =