دادگاه تجدید نظر به نفع پتروشیمی جم رای داد

پتروشیمی جم از صدور رای دادگاه تجدید نظر دعوی به نفع این شرکت و رد درخواست پتروشیمی غیر بورسی خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پتروشیمی جم از صدور رای دادگاه تجدید نظر دعوی با پتروشیمی غیر بورسی به نفع این شرکت خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، عبدالرحیم قنبریان مدیرعامل "جم" در خصوص افشای دادنامه قطعی موضوع دعوی با پتروشیمی مروارید اعلام کرد:طبق تفاهم نامه تنظیمی بین پتروشیمی جم و پتروشیمی مروارید در ۷ اسفند سال ۹۸، مقرر شد کلیه اختلافات طرفین به سازمان حسابرسی ارجاع شود.

سازمان حسابرسی به عنوان داور مرضی الطرفین با بررسی ادله و استماع نقطه‌نظرات و دفاعیات طرفین، اظهار نظر کارشناسی را در قالب رای داوری در ۱۰ اسفند سال ۹۹ به طرفین ابلاغ کرد.

با عنایت به اینکه اجرای این رای مورد پذیرش پتروشیمی مروارید قرار نگرفت، شرکت از طریق دادگستری تقاضای اجرای رای را کرد. پتروشیمی مروارید نیز متقابلاً دعوی ابطال رای داوری را تقدیم دادگستری کرده و هر دو پرونده به شعبه ۳۹ حقوقی تهران ارجاع شد و پس از برگزاری جلسه رسیدگی به موجب دادنامه ۲۳ فروردین دستور اجرای رای داوری سازمان حسابرسی صادر و دعوی شرکت پتروشیمی مروارید در خصوص ابطال رای داوری رد شد.

با عنایت به اعتراض پتروشیمی مروارید نسبت به رای صادره و ارجاع پرونده به دادگاه تجدید نظر، نهایتاً شعبه ۳۰ دادگاه تجدید نظر استان تهران به موجب دادنامه ۹ مهر که ۱۶ مهر به سامانه ابلاغ وکیل پرونده ارسال و ۱۸ مهر به اطلاع شرکت رسید ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواهی شرکت پتروشیمی مروارید، دادنامه قطعی به نفع پتروشیمی جم را صادر می کند.

کد خبر 22296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =