مصوبه کارکرد تلفن ثابت شرکت مخابرات به دلیل ابهام متوقف شد

شرکت مخابرات از ماه قبل مجوز دریافت مبلغی به عنوان حداقل کارکرد تلفن ثابت را دریافت کرد اما شورای رقابت، خواستار توقف اجرا شد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت مخابرات درحالی از شهریور ماه مجوز دریافت مبلغی به عنوان حداقل کارکرد تلفن ثابت را اخذ کرده که شورای رقابت، خواستار توقف اجرا درباره مشخص شدن هزینه نگهداری شد.

بر اساس این گزارش، ستاد تنظیم بازار با صدور مجوز اجرای مصوبات شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات اعلام کرد: مخابرات می‌تواند از ابتدای شهریور برای هر خط تلفن شهری مبلغی را به عنوان حداقل کارکرد دریافت کند. با پرداخت این مبلغ، دارنده تلفن ثابت می‌تواند ۴۴۴۴ دقیقه در تهران، ۳۳۳۳ دقیقه در سایر مراکز استان‌ها و ۲۶۶۶ دقیقه در سایر شهرها از تلفن ثابت استفاده کرده و هزینه بیشتری پرداخت نکند. با توجه به میزان مصرف تلفن ثابت در شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد عموم مشترکان نیازی به پرداخت هزینه بیشتری داشته باشند.

شرکت مخابرات در صورت حساب‌ مهر ماه، تغییر قیمت‌ها را اعمال کرد اما به فاصله چند روز، شورای رقابت در اطلاعیه‌ای خواستار توقف اجرای این مصوبه درباره مشخص شدن هزینه نگهداری سرویس تلفن ثابت شد. در این میان عدم ابلاغ مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت مخابرات نیز مزید بر علت شد که اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار در ابهام قرار گیرد.

کد خبر 22400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =