افت ۴۶ هزار واحدی شاخص بورس در مهر امسال

شاخص بورس در مهر امسال طی ۱۸روز معاملاتی، با ثبت ۴۶هزار و ۲۸۱واحد کاهش، معادل ۳.۴۱ درصد افت کرده است.

به گزارش بیداربورس، از جریان معاملات بورس اوراق بهادار در مهر امسال تعداد ۱۰۵میلیارد و ۶۹۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۵۰هزار و ۸۷۷میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۲۴۱هزار و ۹۱۷دفعه طی ۱۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل خود به ترتیب ۷.۶۵، ۲۹.۹ و ۳۲.۴۵ درصد افت را نشان می‌دهد.

این درحالی است که تعداد ۱۸میلیارد و ۲۹۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۶۱هزار و ۵۱۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته که نسبت به مردادماه به ترتیب ۲۳.۳۰ و ۲۱.۳۵ درصد کاهش داشته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸روز، با ۴۶هزار و ۲۸۱واحد کاهش، معادل ۳.۴۱ درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۳۰۸هزار و ۹۶۰واحد در پایان این ماه رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۶هزار و ۶۸۳واحد کاهش، معادل ۴.۲۲درصد افت کرده و رقم ۳۷۸هزار و ۹۹۵واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۵هزار و ۱۲۱واحد افت در این مدت به رقم ۹۷۲هزار و ۲۸۹واحد و شاخص بازار دوم با ۸۹هزار و ۴۳۵واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۹۳هزار و ۲۶۶واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۴۹درصد افت و شاخص بازار دوم با ۳.۳۳درصد کاهش همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم
کد خبر 22693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =