مجوز افزایش سرمایه ۳۹۹ تا ۲۳ درصدی "قرن" و چهار شرکت صادر شد

پدیده شیمی قرن به همراه چهار شرکت دیگر، مجوز افزایش سرمایه ۲۳، ۳۲، ۱۵۲، ۱۰۰ و ۳۹۹ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، ۵ شرکت تامین سرمایه نوین، شهداب ناب خراسان، فولاد خراسان، پدیده شیمی قرن و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۳، ۳۲، ۱۵۲، ۱۰۰ و ۳۹۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر این اساس، "تنوین" سرمایه فعلی را از ۲ به ۲.۴۵ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، توسعه عملیات و افزایش حجم تعهدات پذیره نویسی و بازارگردانی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "غشهداب" هم از ۴۶۱.۲ به ۶۱۰.۳ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

همچنین "فخاس" سرمایه فعلی را از ۱.۱۹ به ۳ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه‌ ای و جبران مخارج انجام شده در سرمایه‌گذاری صورت گرفته و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر می شود.

سرمایه فعلی "قرن" نیز از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و استفاده از مزایای تخفیف مالیاتی اعمال می شود.

در این میان، "حسینا" سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۲۴۹.۵ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

کد خبر 22830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =