خریداران فیدلیتی ۷ نفره در بورس‌کالا چه‌قدر سود کردند؟

امروز بیست‌ودوم آبان ماه ۱۴۰۱، ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره (۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی) و  ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره( ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی) روی تابلو بورس‌کالا رفت.

*سود ۱۳۵ میلیون تومانی خریداران فیدلیتی سفید

به گزارش بیداربورس پس از گذشت یک ساعت از رقابت شفاف خریداران، ۹۸ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد، با تقاضای ۴۴۱ دستگاه و میانگین قیمتی یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۶۵ تومان و با لحاظ رقابت ۴۲ درصدی معامله شد.

بر اساس اعلام بورس‌کالا بر قیمت نهایی این خودرو ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مبلغ ۱۷ میلیون تومان جهت سایر هزینه‌ها اضافه خواهد شد در نتیجه خریداران این خودرو باید مبلغی حدود ۹۸ میلیون تومان برای مالیات پرداخت کنند.

با توجه به اینکه قیمت این خودرو در بازارآزاد دیروز یک میلیارد و ۳۴۵  میلیون تومان بوده است خریداران این خودرو با پرداخت یک میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان حدود ۱۳۵ میلیون تومان سود کرده‌اند.  

*خریداران فیدلیتی مشکی ۹۸ میلیون تومان سود کردند

در رقابت شفاف خریداران، ۹۸ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد با تقاضای ۵۷۰ دستگاه و میانگین قیمتی یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۴۰ تومان و با لحاظ رقابت ۴۶ درصدی معامله شد.

خریداران با لحاظ ۹ درصد مالیات( حدود ۱۰۲ میلیون تومان) و همچنین ۱۷ میلیون تومان برای سایر هزینه‌ها حدود یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان برای این خودرو پرداخت کنند که درنتیجه حدود ۹۸ میلیون تومان سود خواهند کرد.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =