خریداران پژو ۲۰۷ چه‌قدر سود کردند؟

امروز ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به شرکت ایران‌خودرو با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس‌کالا رفت. تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به خریداران تحویل داده می‌شود. 

به گزارش بیداربورس امروز ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به شرکت ایران‌خودرو با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس‌کالا رفت. تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به خریداران تحویل داده می‌شود. 

*۸۳ درصد بالاتر از قیمت پایه 
سرانجام پس از ۶۰ دقیقه رقابت این خودرو با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و به عبارتی با ۸۳ درصد رقابت مورد معامله قرار گرفت. 
خریدان این خودرو علاوه بر قیمت مچ شده این خودرو یعنی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان باید ۱۳ درصد مالیات بابت و عوارض قانونی (۴۴ میلیون ۵۶۹ هزار تومان) پرداخت کنند و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان نیز برای هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری خودرو بپردازند. 
درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.
در نتیجه با احتساب این هزینه‌ها فرد خریدار باید حدودا مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

*۵۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار 
با نگاهی به آگهی‌ها فروش خودرو خواهیم دید که قیمت این خودرو در بازار آزاد امروز حدود ۴۳۰ الی ۴۴۰ میلیون تومان است بنابراین خریداران این خودرو از بورس‌کالا حدود ۵۰ میلیون تومان سود کرده‌اند. 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =