دومین استیضاح وزیر صنعت در نوبت مجلس قرار گرفت

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی از دومین استیضاح وزیر صنعت به دلیل عدم اقدام عملی برای واردات خودرو خبر داد.

به گزارش بیداربورس، کریم حسینی درباره واردات خودرو به ایسنا گفت: برای ساماندهی بازار و ارتقا کیفیت ساخت خودرو و همچنین ایجاد رقابت برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت ها، واردات خودرو ضروری است.

وی افزود: تا زمانی که شرکت‌های داخلی خودروساز به مطالبه و خواسته‌های مردم بی اعتنا هستند و از نظر کیفی محصولات را ارتقا نمی‌دهند و خودروی بی کیفیت وارد بازار می‌کنند، واردات خودرو یک ضرورت است. برای تنظیم و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو مشاهده می‌شود باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود.

حسینی با اشاره به اینکه استیضاح دوم وزیر صنعت در نوبت مجلس است، ادامه داد: وزیر صنعت یک مرتبه در مجلس استیضاح شده و مجددا استیضاح دوم وی در نوبت بوده و واردات خودرو یکی از اصلی‌ترین مسائل قابل مطرح خواهد شد که با وجود مصوبه دولت و مجلس هنوز اقدام خاصی نشده است.

براساس این گزارش در جلسه استیضاح فاطمی امین در ۸ آبان به عنوان اولین وزیر دولت سیزدهم ، ۱۸۲ نماینده مخالف برکناری وی شدند تا همچنان سکاندار وزارت صنعت باشد.

کد خبر 25066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =