اعلام زمان حضور در مزایده بلوکی "سرخابی" ها

علاقه‌مندان برای حضور در مزایده پرسپولیس تا ۲۵ بهمن و برای باشگاه استقلال تا یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را تحویل سازمان خصوصی‌سازی دهند.

به گزارش بیدار بورس، مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی به ترتیب در روزهای ۷ و ۱۰ اسفند امسال انجام می‌شود که علاقه‌مندان برای حضور در مزایده پرسپولیس تا ۲۵ بهمن و برای باشگاه استقلال تا یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را تحویل سازمان خصوصی‌سازی دهند.

شایان ذکر است این سازمان در نظر دارد تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران در حالی به فروش برساند که تاریخ این عرضه روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ تعیین شده است.

قیمت پایه هر سهم پرسپولیس برای این مزایده، معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد بشرط آن که از ۵۱۰۶ ریال کمتر نباشد، تعیین شده است.

همچنین تعداد سهام قابل عرضه، ضربدر قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از قیمت ۲۷ هزار و ۳۸۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۹۰۰ ریال ریال کمتر نباشد، هم برای قیمت پایه کل این بلوک مدیریتی گزارش شده است.

در خصوص سپرده شرکت در این مزایده نیز، تعداد سهام قابل عرضه، ضربدر ۱۰ درصد، ضربدر قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد بشرط آن که از قیمت ۲ هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۹۰ یال کمتر نباشد، و کارگزار عرضه کننده شرکت کارگزاری بانک ملت اعلام شده است.

کد خبر 27006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =