سومین تلاش "وبصادر" برای فروش سهام ۳ پالایشگاه با کاهش قیمت هر سهم

بانک صادرات سه شنبه و چهارشنبه آینده برای سومین مرتبه و با کاهش قیمت هر سهم و ارزش، سهام بلوکی ۳ پالایشگاه بندرعباس، تهران و تبریز را روانه میز فروش خواهد کرد.

به گزارش بیداربورس، بانک صادرات که طی ماه های اخیر قادر به فروش بلوکی سهام ایران‌ خودرو و بیمه البرز و ۴ پالایشگاه بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان نشده برای سومین بار در صدد فروش سه پالایشگاه برآمده تا شاید این بار و در روزهای پایانی سال، قادر به خروج از ترکیب سهامداری و شناسایی درآمد شود.

براساس این گزارش، "وبصادر" برای سومین بار با کاهش قیمت هر سهم و ارزش فروش، زمینه عرضه سهام بلوکی سه پالایشگاه بندرعباس، تهران و اصفهان را فراهم کرده که قرار است سه شنبه و چهارشنبه آینده ۲۳ و ۲۴ اسفند در بورس انجام شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده ۳.۸۳ درصد از سهام پالایشگاه بندرعباس ( شامل بیش از ۵.۱ میلیارد سهم ) را به قیمت پایه هر سهم ۱۳۰۰ تومان ( در عرضه قبلی ۱۴۰۰ تومان ) و ارزش ۶.۶ هزار میلیارد تومان، ۱.۷۲ درصد از پالایشگاه تهران ( بیش از ۴.۷ میلیارد سهم) به قیمت پایه هر سهم ۶۵۰ تومان (در عرضه قبلی ۷۰۰ تومان) و ارزش ۳ هزار میلیارد تومان، ۱.۵۵ درصد از پالایشگاه تبریز (معادل بیش از ۴۶۶.۱ میلیون سهم) به قیمت پایه هر سهم ۲۳۰۰ تومان ( در عرضه قبلی ۲۳۵۰ تومان) و ارزش حدود هزار میلیارد تومان واگذار شود.

کد خبر 27693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =