ادامه تجمعات سهامداران زیان‌دیده بورس؛ این‌بار مقابل مجلس

گروهی از سهامداران متضرر این بار با تجمع در مقابل مجلس و یادآوری وعده های مسئولان، خواهان اقدام عملی نمایندگان، دولت و قوه قضائیه در بهبود اوضاع بغرنج بورس شدند.

به گزارش بیداربورس، در ادامه روند نزولی قیمت سهام اکثر شرکت ها و سقوط شاخص بورس که منجر به افزایش زیان سهامداران شده، قبل از ظهر امروز گروهی از سهامداران با تجمع در مقابل مجلس، جریان اعتراضی ماه های اخیر را ادامه دادند تا شاید با اقدام عملی نمایندگان مجلس، دولت و قوه قضائیه، نوار نزولی قیمت ها بعد از حدود ۸ ماه قطع شود.

براساس این گزارش در تجمع امروز، بنرهایی از ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه مبنی بر سکوت چندین ماهه وی، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مجلس و وعده عدم نگرانی مردم از ریزش های بورس و صعود دوباره بورس، فرهاد دژپسند مبنی بر عمیق و پایدار شدن بازار سرمایه و توزیع ثروت با عرضه پالایش یکم، پیش بینی خبرساز محمود واعظی رئیس دفتر روحانی مبنی بر کف شاخص ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ میلیون واحدی و قول حمایت دولت از بورس، وعده های حسن روحانی در ادامه عرضه های دولتی و سودآور در بورس، غلبه ۱۰۰ رانت خوار بر ۵۰ میلیون سهامدار حقیقی به نمایش گذاشته است.

همچنین سهامداران شعارهایی درباره عدم وعده به تزریق از منابع صندوق توسعه ملی، عدم رای دهی به دلیل شنیدن دورغ از مسئولان، بورس کوره سوز و... دادند.

کد خبر 2802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =