"های وب" پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم را دریافت کرد

شرکت داده گستر عصر نوین، پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز را دریافت کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت داده گستر عصر نوین از دریافت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم در تمام استان‌ها به غیر از تهران و البرز خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "های وب" اعلام کرد: عطف به اطلاعیه منتشره ۲۱ مهر سال ۹۹ در سامانه کدال و نامه تغییرات (ارتقاء) در پروانه فعالیت FWA، شرکت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم (WTTx) در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز را دریافت کرد که امکان ارایه خدمات مبتنی بر فناوری نسل پنجم موبایل(G۵) و بالاتر و قابلیت ترابرد پذیری و تحرک‌پذیری به پروانه قبلی اضافه شده است که جزئیات تکمیلی در مورد اثرات آن بر طرح کسب و کار و جریان درآمدی پس از ابلاغ موافقتنامه پروانه مذکور به استحضار خواهد رسید.

ضمناً این پروانه به منظور اخذ پروانه اصول حاکم بر صدور پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی(UNSP) موضوع مصوبه ۱۰ مرداد سال ۱۴۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با سایر پروانه های شرکت تجمیع می شود، دریافت شده است.

کد خبر 28314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =