۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
«وملی» بازگشایی شد

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، از بازگشایی این نماد پس از سه ماه خبر داد.

به گزارش بیدار بورس به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، نماد «وملی» بعد از سه ماه بازگشایی شد.  

با پیگیری مجدانه هیئت مدیره و سایر مدیران ارشد این مجموعه و با تلاش های دکتر محمدپور مدیرعامل گروه، در راستای حفظ منافع سهامداران عزیز؛ نماد این شرکت در بورس پس از قریب به سه ماه توقف فعالیت، از صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه بازگشایی شد.

محمدپور در گفت و گویی پیرامون این موضوع توضیح داد: از همان لحظات اولیه که سکان مدیریت گروه صنعتی ملی به بنده سپرده شد، جلسات هماهنگی با متولیان امر سازمان بورس در الویت کار قرار گرفت تا در جهت حفظ منافع سهامداران عزیز، موضوع بازگشایی نماد وملی را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل و نایب رئیس گروه صنعتی ملی در ادامه افزود: حفظ ارزش سهام و ارتقای آن از وظایف ذاتی هر شرکت بورسی است و نماد وملی نیز بعنوان یکی از قدیمی ترین نمادهای بورسی از این قاعده مستثنی نیست.

محمدپور با اشاره به زحمات مدیرمالی گروه صنعتی ملی در این زمینه، از تشکیل کارگروه ویژه امورسهام خبرداد و تصریح کرد: این نوید را به سهامداران عزیز می دهیم که تمام تلاش  خود را در راستای ارتقای ارزش سهام وملی و حفظ جایگاه این نماد ریشه دار در تالار شیشه ای بورس، به کار خواهیم بست.

در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی با دارا بودن دو شرکت فعال «کفش ملی» و «شرکت مدیریت و توسعه ملی» به فعالیت خود ادامه می دهد. «شرکت کفش ملی» همواره به عنوان پرچمدار گروه صنعتی ملی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هم اکنون نیز با بهره گیری از مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا و دانش فنی روزآمد در زمینه کفش، با دارابودن ۲۴۱ باب فروشگاه در سراسر کشور، به عنوان بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای در ایران اقدام به عرضه انواع پایپوش و سایر محصولات مرتبط، با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت؛ نموده است.

کد خبر 29226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =