پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

فنی‌های بازار ارز می‌گویند تا قیمت دلار زیر سطح مقاومت ۵۲ هزار تومان باشد نمی‌توان گفت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کف است و دلار می‌تواند برای کف‌زنی جدید تلاش کند، اما برخی معتقدند که نرخ در کانال صعودی پیشروی می‌کند. بنیادی‌ها هم معتقدند که بازار در روزهای آینده نوسان هزار تومانی خواهد داشت.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار هرات روز دوشنبه افزایش پیدا کرد و به مرز ۵۲ هزار تومان رسید. این افزایش از کف ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان دوامی نداشت و در معاملات پشت خطی روز سه‌شنبه تا ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان پایین آمد.

فنی‌های بازار معتقدند تا  قیمت دلار  زیر سطح مقاومت ۵۲ هزار تومان باشد نمی‌توان گفت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کف است و دلار می‌تواند برای کف‌زنی جدید تلاش کند. از نظر آن‌ها تا  قیمت دلار  به بالای مرز مقاومت ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت ندهد همچنان روند نزولی خواهد بود.

با این حال عده‌ای با اشاره به این موضوع که نرخ از خرداد ۱۴۰۱ وارد یک کانال صعودی شده و همچنان در این روند صعودی قرار دارد، معتقدند که نرخ پس از آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده  خودرو  در این کانال پیشروی خواهد کرد. هم‌اکنون نرخ نزدیک کف این کانال در حال نوسان است اگر کف این کانال هم از دست برود می‌توان شاهد فشار فروش باشیم.

در  بازار ارز  همچنان خبر سفر سلطان عمان به ایران دست به دست می‌شود؛ اما علاوه بر این خبر پولیتیکو در روز سه‌شنبه مدعی شده بود که در  مذاکرات احیای برجام  پیشرفت‌هایی حاصل شده است. همچنین گفته می‌شد جلسه توجیهی و محرمانه تیم دیپلماتیک بایدن برای سناتورها در مورد ایران هم در روز سه‌شنبه بود اما طبق خبرهای تکمیلی که در بازار دست به دست می‌شد، اعضای کنگره آمریکا به شدت با ادامه مذاکرات با ایران مخالف بوده‌اند و مانع ارسال پیام بایدن در روز گذشته به ایران شدند. 

اما  بازار ارز  از لحاظ بنیادی معتقد است که طی روزهای آینده این بازار با خبرها نوسان ۱۰۰۰ تومانی خواهد داشت.

کد خبر 29819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =