قیمت صندلی ۸ محصول زیرمجموعه سایپا ۱۶ تا ۶۸ درصد گران شد

زیرمجموعه سایپا برای افزایش ۱۶ تا ۶۸ درصدی قیمت صندلی ۸ محصول با سازه گستر سایپا توافق کرد که اثر ۳۸۳.۳ میلیارد تومانی بر فروش سال گذشته دارد.

به گزارش بیداربورس،  آذین از توافق با سازه گستر سایپا برای افزایش قیمت صندلی ۱۶ تا ۶۸ درصدی ۸ محصول و اثر ۳۸۳.۳ میلیارد تومانی بر فروش سال گذشته خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

بر اساس این گزارش، "خاذین" اعلام کرد: با شرکت سازه گستر سایپا جهت دریافت تعدیلات فروش محصولات در خصوص افزایش قیمت ۱۶ تا ۶۸ درصدی ۸ محصول به شرح جدول ذیل از اول فروردین سال گذشته توافق حاصل شد و قرارداد فروش محصولات بین طرفین امضا شد.

قیمت صندلی ۸ محصول زیرمجموعه سایپا ۱۶ تا ۶۸ درصد گران شد

طبق توافق مبلغ فروش محصول صندلی کوییک آر تا کنون ۶.۲ یک میلیون تومان بوده که طبق مذاکرات به ۷.۱ میلیون تومان تغییر خواهد کرد که پس از امضای قرارداد توسط طرفین جهت اطلاع ایفاد خواهد شد.

اثر افزایش نرخ محصولات مجموعه صندلی X۱۵۱ ، صندلی ۲۱۲ چرمی، مجموعه صندلی تیبا ۲۱۱، کوئیک آر، مجموعه صندلی نیسان (بهینه)، مجموعه صندلی ۲۳۲ (ساینا) و مجموعه صندلی شاهین چرمی بر فروش سال گذشته ۳۸۳.۳ میلیارد تومان حدود ۱۹ درصد بود که به همین میزان بر روی سود و زیان اثر دارد.

کد خبر 29825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =