دلایل تغییر قیمت ۶ تا ۴۶ میلیون تومانی ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد

مرکز ملی رقابت با تایید تغییر همراه با کاهش و افزایش ۶ تا ۴۶ میلیون تومانی قیمت ۲۸ محصول ایران‌ خودرو، دلایل اصلاح نرخ ها را اعلام کرد.

به گزارش بیدار بورس، سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با تایید تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران‌ خودرو به ایرنا گفت: این تغییر قیمت ناشی از اعمال استانداردهای اجباری، نصب آپشن‌ها و امکانات جدید و تغییرات فنی این خودروها است.

وی افزود: این قیمت‌ها به هیچ عنوان جدید نیستند بلکه اصلاحیه‌ای بر نرخ‌ها به دلیل تغییرات اجباری و اختیاری محصولات ایران‌ خودرو است. با توجه به لزوم رعایت استانداردهای ۸۵گانه از سوی خودروسازان، ایران‌ خودرو محصولات را با رعایت این استانداردها و در برخی موارد اعمال تغییرات فنی و نصب آپشن‌ها و امکانات جدید ارائه کرد که در ۲۵ محصول منجر به افزایش قیمت و در سه محصول منجر به کاهش قیمت شد. این قیمت‌ها از ابتدای تیر اعمال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طبق جدول خودروی دنا توربو شارژ جوانان با افزایش ۴۶ میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در بین محصولات ایران خودرو داشت. پس از آن تارا اتوماتیک V۴ رشد ۳۴ میلیون تومانی، پژو ۲۰۷ دنده دستی ۶ سرعته پانوراما رشد ۲۶ میلیون تومانی و پژو پارس با موتور TU۵ رشد ۱۸ میلیون تومانی داشتند.

همچنین سه محصول نیز کاهش قیمت داشتند که به ترتیب، بیشترین افت قیمت مربوط به دنا پلاس رینگ فولادی- اکسل کاسه‌ای با ۴۳.۸ میلیون تومان بود و پس از آن پژو ۲۰۷ دنده دستی با موتور TU۳ با ۱۰.۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده دستی با کاهش ۶ میلیون تومانی همراه بود.

دلایل تغییر قیمت ۶ تا ۴۶ میلیون تومانی ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد

کد خبر 30542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =