پیش بینی قیمت دلار امروز

دیشب خبر آتش بس گروه واگنرها با ارتش روسیه منتشر شد و از سرعت صعودی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه کاسته شد .قیمت دلار دیش به سمت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان برگشت.با این حال باز هم نسبت به عصر شنبه بالاتر بود.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، در سومین روز هفته اتفاقات داخلی روسیه موجب شد که قیمت دلار در تهران بعد از مدت ها جهش معناداری را ثبت کند.روند صعودی دلار در معاملات پشت خطی دیشب هم ادامه پیدا کرد و دلار تا پله سوم کانال ۵۱ هزار تومان پیشروی کرد. 

**جهش قیمت دلار در بازار شبانه

اما در نهایت خبر آتش بس گروه واگنرها با ارتش روسیه منتشر شد و از سرعت صعودی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه کاسته شد و به سمت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان برگشت.با این حال باز هم نسبت به عصر شنبه بالاتر بود. 

**پیش بینی قیمت دلار امروز 

تکنیکال‌کاران معتقدند اگر قیمت دلار در مرز ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان مورد حمایت قرار گیرد احتمال افزایش تا کانال ۵۲ هزار تومان محتمل است. 

بعد از آتش بس واگنرها ، اخبارسیاسی ایران و آمریکا در عمان بار دیگر داغ شد.برخی از معامله گران دیشب با یادآوری اخبار و سیگنال های سیاسی مثبت چند وقت اخیر می گفتندبالاخره آزادی زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران اتفاق خواهد افتاد و دلار دوباره نزولی می شود. 

کف قیمت دلار از نظر این دسته ۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان است. اولین حمایت مهم بازار دلار ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان و مرز روانی ۵۰ هزار است و حمایت مهم بعدی که قیمت می‌تواند به آن واکنش داشته باشد نرخ ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

کد خبر 31080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =