تامین مالی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی یک شرکت مواد غذایی با صکوک مرابحه

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت دبش سبز گستر (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ به مدت سه روز کاری در نماد دبش۶۴ عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش بیدار بورس به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت دبش سبز گستر به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال به منظور تامین سرمایه در گردش و نقدینگی جهت تامین مواد اولیه محصولات تولیدی این شرکت از طریق فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود.

صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد؛ ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک تجارت است.

شایان ذکر است، پس از انتشار موفق ۵ هزار میلیارد ریال اوراق برای شرکت دبش سبز گستر در سال ۱۴۰۱، این دومین تامین مالی این شرکت از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه است.

کد خبر 31385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =