حداقل الزامات افشای اطلاعات شرکتهای بازار سرمایه ابلاغ شد

شرکت‌های بورسی و فرابورسی باید از این پس، گزارش تفسیری و فعالیت هیات مدیره به مجمع را به روش جدیدی تهیه کنند.

به گزارش بیدار بورس، نمونه گزارش تفسیری مدیریت و فعالیت هیات مدیره به مجمع شرکت‌های بورسی و فرابورسی از سوی ولی اله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس به کلیه ناشران و موسسات حسابرسی معتمد ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، پیرو ابلاغ ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت و راهنمایی بکارگیری آن و به منظور ارتقاء شفافیت اطلاعاتی ناشران و در راستای اجرای برخی از مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان، فایل نمونه گزارش تفسیری مدیریت ارائه می‌شود. ضروری است ناشران بعد از این تاریخ گزارش تفسیری مدیریت را طبق فرمت نمونه تهیه و افشا کنند.

نمونه گزارش تفسیری مدیریت تهیه شده شامل حداقل الزامات افشای اطلاعات توسط شرکت‌ها است و در صورت لزوم به افشای سایر موارد، ناشران می‌توانند اطلاعات مربوطه را به نمونه گزارش تفسیری مدیریت اضافه کنند.

ابلاغیه

** نمونه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع

همچنین در راستای ارتقای شفافیت اطلاعاتی ناشران و اجرای برخی از مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان، فایل نمونه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه می‌شود. لذا ناشران بعد از این تاریخ گزارش فوق را طبق فرمت نمونه تهیه و افشا کند.

نمونه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع عمومی تهیه شده شامل حداقل الزامات افشای اطلاعات توسط شرکت‌ها است و در صورت لزوم به افشای سایر موارد باید اطلاعات مربوطه را به نمونه گزارش و فعالیت هیات مدیره اضافه کنند.

کد خبر 32213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =