بانک صادرات فروشنده بلوکی سهام ایران خودرو و روغن نباتی ناب شد

بانک صادرات دو بلوک ۳.۳۶ و ۳۴.۹ درصدی سهام ایران خودرو و روغن نباتی ناب را به ارزش ۳.۲ هزار و ۹۷۹.۹ میلیارد تومان روانه میز فروش می کند.

به گزارش بیداربورس، بانک صادرات دو بلوک ۳.۳۶ و ۳۴.۹ درصدی سهام ایران خودرو و روغن نباتی ناب را روانه میز فروش می کند.

بر اساس این گزارش، مقرر شده برای پنجمین بار بیش از ۱۰.۱ میلیارد سهم "خودرو" یکشنبه ۲۹ مرداد از طریق کارگزاری بانک صادرات عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۳۲۰ تومان ( در چهار عرضه قبلی و مربوط به ۲۰ و ۳۰ آذر ، ۷ اسفند و ۳۱ خرداد سال گذشته و جاری با ۴۵۰ ، ۵۰۰ ، ۴۱۰ و ۳۶۰ تومان) و به ارزش بیش از ۳.۲ هزار میلیارد تومان بصورت عمده یا نقد و شرایطی تعیین شد.

خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی، موظف است کل مبلغ مورد معامله را ظرف حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. در صورت تقاضای خرید شرایطی، خریدار باید ۴۰ درصد از ارزش کل معامله را نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از مشخص شدن برنده رقابت و الباقی ۶۰ درصد ارزش معامله را در قالب ۸ قسط مساوی با فواصل ۶ ماهه با نرخ سود ۲۳ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط سه ماه پس از قطعیت معامله است.

همچنین بیش از ۶.۹ مییلون سهم "غناب" سه شنبه ۲۱ شهریور با قیمت پایه ۱۴۰ هزار تومان، ارزش ۹۷۹.۹ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۹۷.۹ میلیارد تومان در تابلو زرد بازار پایه بطور عمده و نقد روانه میز فروش می شود.

کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را ﺑﺼﻮرت ﻧﻘﺪ ﯾﺎ ﺿﻤﺎﻧﺘﻨﺎﻣۀ ﺑﺎﻧکی ﺑﺪون ﻗﯿﺪ و ﺷﺮط (ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻪﻣﺎﻫﻪ) از ﻣﺸﺘﺮی درﯾﺎﻓﺖ و ﺣﺴﺐ ﻣﻮرد ﺑﻪ ﺣﺴﺎب شرکت سپرده گذاری مرکزی وارﯾﺰ ﯾﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ داده و ﺗﺄﯾﯿﺪیه  را ﺑﻪ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻋﻤﻠﯿﺎت و ﻧﻈﺎرت ﺑﺎزار ﻓﺮاﺑﻮرس اراﺋﻪ دهد.

کد خبر 32767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =