۱۰۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش بیداربورس، مهرداد بذرپاش در آستانه‌ هفته دولت اعلام کرد: به لطف الهی ۱۰۰ هزار  (یکصد هزار) واحد مسکونی شهری، روستایی و بافت فرسوده در هفته دولت تحویل مردم شریف ایران خواهد شد.

واحدهای مسکونی شروع شده و در حال ساخت در قالب طرح نهضت ملی مسکن یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد است که شامل ۱۲۳ هزار و ۹۷۲ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد در دست ساخت برای تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح، ۱۱۹ هزار و ۵۷۹ واحد ظرفیت واحد مسکونی قراردادهای امضا شده برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به اشخاص دارای زمین (خود مالکی) و ۲۹۵ هزار و ۳۱۹ واحد تعداد واحدهای مسکونی در دست ساخت جهت نوسازی  مسکن روستایی است.

همچنین ظرفیت واحد مسکونی زمین های دولتی واگذار شده به صورت انفرادی و گروهی به متقاضیان واجد شرایط در قالب اجاره ۹۹ ساله معادل ۲۲۶ هزار و ۵۷۳ واحد مسکونی و واحدهای مسکونی در دست ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به صورت انبوه سازی روی اراضی اجاره ۹۹ ساله دولتی، معادل ۵۸۷ هزار و ۳۹۴ واحد است.

کد خبر 33165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =