افتتاح ۱۲۷۸ واحد نهضت ملی مسکن؛ ساخت و تکمیل ۱۰۰ هزار واحد تا سال ۱۴۰۴

طی مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۲۷۸ واحد نهضت ملی مسکن در ۵ استان کشور افتتاح شد.

به گزارش بیداربورس، عارف نوروزی در حاشیه افتتاح ۱۲۷۸ واحد نهضت ملی مسکن با یادآوری اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان است، اظهار کرد: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام در همراهی و همگامی با سیاست‌های دولت در بخش مسکن به کمک وزارت راه و شهرسازی آمد و تفاهمنامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد با این وزارتخانه امضا شد.

وی افزود: از این تعداد اردیبهشت ۲۰۰۰ واحد تحویل شد، امروز نیز ۱۲۷۸ واحد و تا پایان نیز ۳۰۴۰ واحد تحویل می شود.

وی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲۷ استان مسکن می سازیم که تمام زیرساخت‌های لازم آن تامین شده است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  با تاکید بر اینکه در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن نه یک ریال سود می گیریم و نه یک ریال هزینه بالاسری، گفت: در قالب ۳۵ هزار واحد در ۲۷ استان حدود ۴.۳ میلیون مترمربع واحد مسکونی در حال ساخت است.

نوروزی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیک این تعداد واحد مسکونی حدود ۵۰ درصد است، تصریح کرد: برای ساخت ۱۲۷۸ واحد حدود ۱۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان از آورده متقاضیان و تسهیلات هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه صورت وضعیت ۱۸۸۸ میلیارد تومان آماده پرداخت است، اضافه کرد: تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد و تا پایان سال آینده ۳۵ هزار واحد تکمیل و تحویل می شود. مابقی واحدهایی که متعهد به ساخت آنها هستیم نیز تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت هر واحد ۸۰۰ میلیون تا ۱.۳ میلیارد تومان است ، گفت:بانک های عامل در حال پرداخت وام ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن هستند.

کد خبر 33871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =