شفاف سازی "های وب" درباره لغو یا فسخ قرارداد با بانک ملی

شرکت داده گستر عصر نوین در باره لغو یا فسخ قرارداد با بانک ملی جهت اجرای پروژه شبکه سراسری ، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش بیداربورس، شرکت داده گستر عصر نوین درخصوص لغو یا فسخ قرارداد با بانک ملی جهت اجرای پروژه شبکه سراسری ، دست به شفاف سازی زد.

بر اساس این گزارش، ایما میری مدیرعامل "های وب" پیرو شایعات در فضای مجازی درخصوص عدم انتشار لغو قرارداد بین دو شرکت های وب و بانک ملی به دﻟﯿﻞ عدم ایفای تعهدات از سمت بانک ملی اعلام کرد: پیرو قرارداد ۲۰ مرداد سال ۹۹ با بانک ملی جهت اجرای پروژه شبکه سراسری این بانک، اقدام به برقراری سرویس کرد.

از آنجایی که بخشی از تجهیزات مورد نیاز این قرارداد خارجی بوده که به دلیل عدم تصمیم گیری به موقع بانک با افزایش شدید نرخ ارز مواجه شده است. این شرکت طی چندین بار مکاتبات، درخواست تعدیل بر اساس دستورالعمل تهیه و ابلاغ شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را داشته که مورد موافقت کارگروه تعدیل بانک ملی قرار نگرفت.

از این رو بر اساس مفاد ماده ۱۲ قرارداد و با توافق طرفین، موضوعات اختلافی از بابت عدم انجام بخشی از تعهدات و مشمولیت تعدیل به هیات کارشناسی رسمی دادگستری جهت اظهار نظر ارجاع شد که ۳۰ فروردین اظهار نظر کارشناسان از بابت عدم انجام بخشی از تعهدات به طرفین ابلاغ شد اما از بابت موضوع مشمولیت تعدیل تا تاریخ تنظیم این نامه از طرف هیات کارشناسی اظهار نظری نشده و شرکت نامه‌ای از بابت فسخ یا لغو قرارداد از طرف بانک ملی دریافت نکرده است. این شرکت به محض دریافت نظریه هیات کارشناسی در مورد مشمولیت تعدیل و یا فسخ قرارداد از طرف کارفرما موضوع را از طریق سامانه کدال منتشر خواهد کرد.

کد خبر 34015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =