واگذاری مزایده "تاپکو" با قیمت پایه 4200 میلیارد تومان

شرکت سایپا برای دومین بار، تصمیم به واگذاری ۱۰۰ درصد سهام خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس گرفت که از طریق مزایده و به ارزش ۴.۲ هزار میلیارد تومان اماده شده است.

به گزارش بیداربورس، شرکت سایپا که اسفند سال گذشته ۱۰۰ درصد سهام خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس را از طریق مزایده به فروش گذاشت برای بار دوم درصدد واگذاری سهام این شرکت غیر بورسی برآمد.

بر اساس این گزارش، "خساپا" اعلام کرد: در نظر دارد ۱۰۰ درصد سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس (سهامی خاص) را بصورت یکجا و نقد به ارزش ۴.۲ هزار میلیارد تومان از طریق مزایده واگذار کند. (بار نخست ارزش کل ۲ هزار میلیارد تومان تعیین شده بود.)

اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در مزایده دارند باید معادل ۵ درصد ثمن معامله به مبلغ ۲۱۰.۶ میلیارد تومان را به عنوان سپرده حضور در مزایده به حساب واریز کنند. پاکات مزایده ۳۰ مهر بازگشایی می شود.

این شرکت که در کیلومتر ۷ جاده ساوه سلفچگان واقع شده، ۲۵ اردیبهشت سال ۸۲ تاسیس شد و فعالیت اصلی آن شامل طراحی، ساخت مونتاژ، صادرات، خرید و فروش انواع خودروهای بنزینی، دیزلی و دوگانه سوز و طراحی، ساخت، واردات، صادرات و خرید و فروش انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو ها است.

واگذاری مزایده "تاپکو" با قیمت پایه 4200 میلیارد تومان

منبع: بورس پرس
کد خبر 34152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =