افزایش سرمایه پنج شرکت بورسی و فرابورسی

پنج شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۳۲، ۴۷، ۱۸۶، ۲۳۳ و ۴۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، پنج شرکت شهد، جهان فولاد سیرجان، پتروشیمی ارومیه، کشتیرانی دریای خزر و بیمه سرمد به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۱۳۲، ۴۷، ۱۸۶، ۲۳۳ و ۴۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "غشهد" سرمایه فعلی را از ۸۱.۹ به ۱۹۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "فجهان" از ۷.۵ به ۱۱ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بابت تأمین بخشی از مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های احداث احیای مستقیم شمارۀ ۲ و احداث احیای مستقیم مگامدول و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز صرف می شود.

همچنین "شاروم" سرمایه فعلی را از ۷۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.

سرمایه فعلی "حخزر" از ۱۰۸ به ۳۶۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و حفظ سرمایه درگردش بابت تامین منابع مالی لازم جهت تعمیرات ادواری شناورها صرف می شود.

در ای میان، "وسرمد" سرمایه فعلی را از ۶۷۶.۱ به هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، توسعه فعالیت های بیمه ای و رعایت قانونی بیمه مرکزی اعمال می شود.

کد خبر 34162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =