آخرین عملکرد "غکورش، قرن، کیمیاتک" با رشد ۱۴، ۵۰ و ۵۵ درصدی درآمد

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، عملکرد نیمه نخست سال را با افزایش ۱۴، ۵۰ و ۵۵ درصدی درآمد منتشر کردند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد ششمین ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس، "غکورش" در دوره شهریور از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، ذرت دامی، کنجاله، روغن خام و تصفیه و سایر مواد اولیه بالغ بر ۲.۵ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۶ ماهه بالغ بر ۹.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۴ درصدی روبرو شد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین "قرن" در دوره شهریور از فروش داخلی و صادراتی انواع پاک کننده ها، پودر و مایعات ظرفشویی، پودر و مایعات البسه، شامپو و نرم کننده مو، مایعات دستشویی، خمیردندان و انواع محصولات بهداشت دهان بالغ بر ۴۰۰.۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد ۶ ماهه بالغ بر ۲.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۰ درصدی روبرو شد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

در این میان، "کیمیاتک" در دوره شهریور از فروش داخلی و صادراتی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر ۴۱۹.۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد ۶ ماهه بالغ بر ۱.۹ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۵ درصدی را تجربه کرد. تغییرات نرخ ماهانه در گروه بهداشتی عمدتاً ناشی از عرضه محصولات جدید بازرگانی و تغییرات در ترکیب فروش است. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

کد خبر 34611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =