خانه‌های ریزمتراژ شرق تهران چند؟

بررسی‌ فایل‌های مشاوران املاک نشانگر این است که برای خرید یک واحد ۳۰ تا ۴۰ متری در منطقه ۸ تهران، به حداقل به بودجه‌ای ۲ میلیارد تومانی نیاز است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران منطقه ۸ تهران در شرق تهران قرار گرفته و از سوی شمال و شمال شرق، به بزرگراه رسالت ، از سوی جنوب به خیابان دماوند، از سمت غرب به سبلان جنوبی و  استاد حسن بنا متصل می‌شود.از جمله محله‌های جاگرفته در این منطقه می‌توان به محله‌های تهرانپارس، نارمک جنوبی، مجیدیه، وحیدیه، فدک و زرکش اشاره کرد.

بررسی‌ فایل‌های مشاوران املاک نشانگر این است که برای خرید یک واحد ۳۰ تا ۴۰ متری در این منطقه به حداقل به بودجه‌ای ۲ میلیارد تومانی نیاز است.برای خرید واحدی با متراژ حدودی ۴۰ تا ۶۰ مترمربع نیز، دست کم باید نقدینگی معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفت و برای خرید آپارتمانی‌هایی با مساحتی بین ۶۰ تا ۸۰ مترمربع نیز، حداقل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است.میزان حداقل نقدینگی مورد نیاز برای خرید واحدهای ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربعی در این منطقه، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

واحدی در محله کرمان با ۶۰ مترمربع زیربنا و یک سال عمربنا، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در محله مدائن واحدی با ۶۵ مترمربع زیربنا و ۱۹ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

در محله تهرانپارس غربی، واحدی ۹۲ متری و نوساز، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  و در نارمک جنوبی، واحدی ۴۷ متری و ۲۰ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.در محله وحیدیه، برای آپارتمانی ۸۱ متری و ۸ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان و در محله فدک، برای واحدی ۶۴ متری و ۱۲ سال عمر بنا، ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تعیین شده است.

99999

کد خبر 34621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =