تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان

سخنگوی اقتصادی دولت از کاهش تورم مسکن خبر داد و گفت: شتاب افزایش قیمت‌ها در حوزه مسکن، ارز و سایر دارایی‌ها در هفت ماه امسال کاهش یافته است.

به گزارش بیداربورس، احسان خاندوزی امروز (سه شنبه) در نشست خبری هفتگی با نمایندگان رسانه‌ها با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور همراه با افزایش جمعیت شاغل کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از ۹۰۷ هزار نفر به جمعیت شاغلان کشور افزوده شده و نرخ بیکاری به ۷.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: از میان متغیرهای بخش قیمتی اقتصاد به آمار بخش مسکن باید اشاره کرد که انتظار و دغدغه مردم در زمینه کاهش تورم مسکن را هم توجه و پیگیری جدی دولت قرار داده است. از ابتدای امسال تورم در دارایی‌های مختلف از جمله مسکن کاهنده بود و شتاب افزایش قیمت‌ها در حوزه مسکن و ارز و سایر دارایی‌ها در هفت ماه امسال کاهش یافته است.

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: خبر خوبی برای خانواده‌های متوفیانی داریم که بیش از ۱۵ سال منتظر تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان بودند. از روزهای آینده با تمرکز بر روش های غیرحضوری، نماینده وراث می‌تواند به سامانه‌های معرفی شده رجوع و این مسئله را حل و فصل کند.

کد خبر 35395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =