پروانه ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت و ارتباطات داده‌های "اخابر" تمدید شد

پروانه ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت و ارتباطات داده‌های شرکت مخابرات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمدید شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت مخابرات از تمدید پروانه ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت و ارتباطات داده‌ها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تغییر عنوان آن خبر داد و با توقف یک ساعته نماد ، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "اخابر" اعلام کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ با توجه به لزوم سرمایه‌ گذاری در زیرساخت‌های ارتباطات ثابت و سیار بویژه توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری و با رویکرد یکپارچه‌سازی پروانه‌های ایجاد شبکه و خدمات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فنی، زیرساختی و تجاری، الحاقیه شماره ۵ موافقتنامه پروانه ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت و ارتباطات داده‌ها برای شرکت مخابرات با مشخصات مندرج در پیوست را صادر و عنوان پروانه به یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی تغییر یافت.

طبق این الحاقیه مواد و بندهای ذیل در موافقتنامه و الحاقیه‌های شماره یک تا ۴ این شرکت اصلاح و یا اضافه می‌شود و بقیه مفاد موافقتنامه و الحاقیه‌های آن همچنان به قوت باقی خواهد بود.

کد خبر 35486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =