پیش‌بینی پذیری صنایع اولویت اول وزارت اقتصاد در بودجه ۱۴۰۳

احسان خاندوزی گفت: برای فعالان اقتصادی به ویژه صنایع بورسی بسیار حائز اهمیت است که در مورد قیمت‌های کلیدی، مالیات و عوارضی که بر صنایع وضع می‌شود بتوانند پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند، پیشنهاد ما به سازمان برنامه و بودجه این بوده که تا حد ممکن مسیر سال گذشته را در بودجه سال ۱۴۰۳ ادامه دهیم.

به گزارش بیداربورس، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران درخصوص اقدام سازمان بورس مبنی بر فراخوان جمع‌آوری نظرات کارشناسان، فعالان و خبرگان بازار سرمایه در راستای ارائه به دولت به منظور درج در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: برای فعالان اقتصادی به ویژه صنایع بورسی بسیار حائز اهمیت است که در مورد قیمت‌های کلیدی، مالیات و عوارضی که بر صنایع وضع می‌شود بتوانند پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند، پیشنهاد ما به سازمان برنامه و بودجه این بوده است که تا حد ممکن مسیر سال گذشته را در بودجه سال ۱۴۰۳ ادامه دهیم.

او افزود : دولت تلاش کرد تا بحث نرخ فرمول خوراک پتروشیمی‌ها تا پایان برنامه هفتم توسعه تثبیت شود. در سایر متغیرها نیز (از جمله عوارض و مالیات) در حال تلاش هستیم تا این مسائل از یک ثبات نسبی برخوردار شوند، در صورت تحقق این مسئله شاهد ارتقا پیش‌بینی پذیری صنایع بورسی خواهیم بود.

کد خبر 35512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =