زمان و شرایط اولین عرضه های املاک مازاد دولت در بورس کالا اعلام شد

بورس کالا، زمان اولین عرضه های املاک مازاد دولت ۲۴ و ۲۷ آبان را اعلام کرد که شامل ۲۶ ملک مسکونی، تجاری و اداری - انتظامی هستند.

به گزارش بیداربورس،  تالار مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالا در حالی از ۲۰ تیر سال جاری برای عرضه املاک مازاد دولتی در شفاف ترین شیوه ممکن و قابل نظارت و رصد برای همه مردم راه اندازی شده که با عرضه ۲۶ ملک در ۲۴ و ۲۷ آبان در بورس کالا، اولین معاملات انجام و چراغ عرضه املاک مازاد دولت روشن خواهد شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام احسان خاندوزی وزیر اقتصاد ۱۳۰۰ ملک در دستگاه‌های دولتی به عنوان ملک مازاد شناسایی شده است.

جزییات عرضه های املاک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا

به این ترتیب ۲۱ واحد مسکونی و ۳ مغازه و تجاری و دو واحد اداری-انتظامی آمده عرضه در تالار املاک و مستغلات بورس کالا و از سوی سازمان خصوصی سازی شده اند.

مهلت واریز بخش نقدی معادل ۶۰ درصد ارزش معامله بوده و خریدار در مرحله اول باید ۱۰ درصد بخش نقدی را طی حداکثر ۱۰ روزکاری پس از انجام معامله به حساب بورس کالا واریز کند. در مرحله دوم هم ۹۰ درصد بخش نقدی باید طی حداکثر ۶۰ روز پس از انجام معامله به حساب سازمان خصوصی سازی واریز شود.

مبایعه‌نامه در همین مهلت ۶۰ روزه بین طرفین امضا و تا ۶۰ روز تقویمی پس از آن، سند در دفترخانه معرفی شده منتقل خواهد شد. جزییات عرضه و نحوه خرید این املاک در اطلاعیه عرضه بورس کالا به آدرس اینجا آمده است.

مهلت بازدید هم طی روزهای کاری پس از انتشار اطلاعیه عرضه تا زمان عرضه و با ارائه درخواست کتبی و اخذ معرفی نامه از دفتر بازاریابی و واگذاری سهام و دارایی ها امکان پذیر است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت بازدید از املاک مذکور با شماره های ۸۳۳۳۹۵۱۵ و ۸۳۳۳۹۵۰۳ تماس بگیرند.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 36003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =