هفته پر سود بازارها با یکه تازی ملکه رمزارزها

معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی با حرکت خلاف جهت بورس نسبت به سایر بازارهای موازی همراه بود و به نظر کمرنگ‌تر شدن ریسک سیستماتیک تاثیر مثبتی روی معاملاتی بازار سهام گذاشته است و سرمایه‌گذاران را نسبت به آینده این بازار خوشبین کرده است.

به گزارش بیداربورس شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت رشد ۴.۳۳ درصدی را ثبت کرد و شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵.۸۳ درصدی همراه شد تا اولین هفته پر بازده بورس بعد از ۸ هفته رقم بخورد و  شاخص کل باری دیگر به سطح بالای ۲ میلیون واحد بازگردد.

بازار سکه و طلا اما در هفته گذشته با نوسان قابل توجهی همراه نبود و ثبات نرخ دلار و کاهش انس جهانی طلا منجر به بازدهی منفی ۱  درصدی سکه شد.

بازار کریپتو اما برای چندمین هفته متوالی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار داشت و بیتکوین توانست دوباره نسبت به یک سال گذشته رکورد قیمتی جدیدی ثبت کند و به سطح ۳۷ هزار دلاری برسد.

آلت‌کوین‌ها نیز به نظر بالاخره با حال و روز گاوی این روزهای بیتکوین همراه شدند و اتریوم طی هفته گذشته توانست با رشد ۱۲ درصدی به سطوح بالای ۲۰۰۰ دلار برسد و بعد از مدت‌ها این سطح را فتح کند. به نظر رشدهای چند وقته اخیر بازار رمز ارزها برای بسیاری غیر منتظره بوده است و اغلب انتظار قیمت‌های پایین‌تری برای بیتکوین داشتند اما بیتکوین اغلب کارشناسان را غافلگیر کرده است.

هفته پر سود بازارها با یکه تازه ملکه رمزارزها

منبع: اقتصاد آنلاین
کد خبر 36027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =