پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۱ آبان

فعالان بازار معتقدند تا زمانی که درهم بالای ۱۴ هزار تومان باشد احتمال نزول معنادار قیمت دلار دور از انتظار است. از سوی دیگر، تا زمانی که قیمت دلار از مرز ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند صعود قابل توجهی را ثبت نحواهد کرد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز قیمت دلار تهران در معاملات نقدی روز گذشته فعالیت خود را با ۵۰ تومان کاهش در رقم ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان شروع کرد. اما با عبور بازار از ساعات میانی روز قیمت دلار صعودی شد و به پله چهارم و پنجم کانال ۵۱ رسید، با این‌ حال در پشت خط شنبه‌شب اسکناس آمریکایی افت اندکی را ثبت کرد و با ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان بسته شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ دلار برای هفتمین روز کاری متوالی است که با قیمت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت دلار هرات در روز شنبه با ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان روانه بازار شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد بعد از اینکه قیمت درهم اعلام شد. نرخ دلار در هرات با افزایش تا ۵۱ هزار و ۳۲۰ تومان بالا رفت ولی نتوانست سقف شکنی کند و در نهایت در ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان کار خودش را به پایان رساند. قیمت درهم امارات نیز در ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان بازگشایی کرد و در شروع اندکی بالا رفت؛ اما در نهایت با کاهش ۵۰ تومانی در ۱۴ هزار و ۵۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر هم در معاملات شب گذشته بالا رفت و به ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. تتر سقف ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش‌رو دارد، حمایت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان نیز مانع دلار در برابر کاهش قیمت است.

در شرایط کنونی فعالان بازار معتقدند  تا زمانی که درهم  بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود. از سوی دیگر، تا زمانی که قیمت دلار از ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند احتمال صعود معنادار قیمت دلار دور از انتظار خواهد بود. از سوی دیگر تا زمانی که زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نرود در دامنه فعلی نوسان خواهد داد.

کد خبر 36125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =