پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۳ آبان

سکه‌بازان در شرایط کنونی بیشتر در حال محک‌زدن شرایط بازار اونس طلا و دلار هستند و خرید و فروش‌های خود را تا حدی بااحتیاط انجام می‌دهند. در چنین فضایی قیمت سکه امامی در یک دامنه ۳۰۰ هزارتومانی زندانی شده و تااندازه‌ای به تعادل رسیده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز بازار سکه امامی این روزها شاهد طناب‌کشی سکه‌بازان بین پله‌های انتهایی کانال ۲۸ میلیون تومان تا پله اول مرز ۲۹ میلیون تومان است. بااین‌حال هنوز نیرویی به طور کامل نتوانسته قیمت سکه را در یکی از دو محدوده یاد شده به طور کامل تثبیت دهد.

سکه‌بازان از یک سو نیز نسبت به روند آتی اونس طلا اطمینان خاصی ندارند، چراکه طلا در روزهای اخیر قیمت طلای جهانی تا ۱۹۳۶ دلار هم پایین آمده است. این در حالی است که در روزهای گذشته قیمت اونس طلا از سقف ۲ هزار دلار هم بالاتر رفته بود. از سوی دیگر قیمت دلار چند روزی است بازه قیمتی ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نوسان رفت و برگشتی بوده است. فعالان بازار می‌گویند پای دلار و سکه خواب‌رفته و تا زمانی که به حالت عادی برنگردد معامله‌گران به‌آرامی در بازار قدم برمی‌دارند.

در حال حاضر دسته‌ای از معامله‌گران از احتمال رنج شدن قیمت‌ها در بازار امروز سخن می‌گفتند بااین‌حال برخی دیگر باور دارند اگر قیمت دلار از منطقه ممنوعه خارج شود این امر می‌تواند سکه بازان را به خرید سکه ترغیب کند.

در شرایط کنونی فنی کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز سه شنبه 23 آبان، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود. البته برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری سکه نوسان بین خاکریز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان نوسان خواهد کرد

کد خبر 36225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =