پیشنهاد افزایش سرمایه "فملی"، "سصفها" و "سرچشمه"

سه شرکت ملی مس، سیمان اصفهان و سرمایه گذاری مس سرچشمه به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۳۰، ۳۰۰ و ۵۲ درصدی از محل سود انباشته خبر دادند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت ملی مس، سیمان اصفهان و سرمایه گذاری مس سرچشمه به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۳۰، ۳۰۰ و ۵۲ درصدی از محل سود انباشته خبر دادند.

بر اساس این گزارش، "فملی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۶۰ به ۷۸ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا اعمال خواهد شد.

همچنین "سصفها" درصدد است سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف  اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای اجرای برنامه های آینده و بهره مندی از معافیت مالیاتی شود.

در این میان، "سرچشمه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۷۶۵ میلیارد به ۱.۱ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک و تقویت پرتفوی بورسی، جلوگیری از خروج وجه نقد و حفظ تداوم سودآوری اعمال خواهد شد.

کد خبر 36438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =