پیش فروش محصولات سایپا ویژه آذر ۱۴۰۲ بدون قرعه کشی آغاز شد

براساس اعلام شرکت سایپا، شرایط فروش کوییک GXL برای متقاضیان خرید این خودرو با اولویت تابستان ۱۴۰۳ فعال شده است.

به گزارش بیداربورس گروه خودروسازی سایپا  با ارسال یک بخشنامه، متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه را فراخواند. شرایط فروش کوییک GXL برای متقاضیان خرید این خودرو با اولویت تابستان ۱۴۰۳ فعال شده است. اکنون این گروه از متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید کوییک GX اقدام کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از متقاضیان، در تاریخ اول آذرماه پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال کرده است.

شرایط فروش کوییک GXL در آذرماه ۱۴۰۲:

شرایط فروش کوییک GXL شامل دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش است. بنابراین متقاضیان خرید کوییک GX با موعد تحویل تابستان، می‌توانند اتومبیل خود را زودتر از موعد تعیین‌شده تحویل بگیرند. در بخش فروش فوق‌العاده، این خودرو با قیمت تقریبی ۳۶۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بنابراین با تکمیل وجه در آذرماه، مشتریان می‌توانند کوییک GX‌ خود را در ابتدای سال ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. البته این خودرو تنها با رنگ سفید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

سایپا برای جلب توجه مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید کوییک GX به‌صورت نقدی، مزایایی را درنظر گرفته است. این مزایا شامل بیمه بدنه خودرو به مدت یک سال و گارانتی موتور به مدت یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر هستند. علاوه‌براین، کوییک GX‌ تیپ L به همراه گارانتی سه‌ساله یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

**شرایط پیش فروش سایپا در آذرماه ۱۴۰۲:

شرایط پیش فروش سایپا در آذرماه 1402

علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط پیش‌فروش نیز در اختیار متقاضیان کوییک GXL قرار داده شده است. در این روش متقاضیان می‌توانند ۱۸۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت خودرو ارائه دهند. موعد تحویل خودرو نیز تیر الی شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود. البته در این روش قیمت قطعی خودرو مشخص نیست و در زمان تحویل خودرو رقم مربوطه به مشتریان اعلام می‌شود. زمان تحویل دقیق خودرو در بخش پیش‌فروش، هفته چهارم هر ماه است.

کد خبر 36738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =