لیست قیمت محصولات بهمن موتور ویژه آذر ۱۴۰۲

در لیست جدید قیمت محصولات بهمن موتور، تمامی محصولات این شرکت اعم از سواری مونتاژی، تجاری و وارداتی حضور دارند.

به گزارش بیداربورس بهمن موتور در آذرماه ۱۴۰۲، لیست کاملی از قیمت محصولات خود را منتشر کرد. در لیست قیمت محصولات بهمن موتور تمامی محصولات این شرکت اعم از سواری مونتاژی، تجاری و وارداتی حضور دارند. البته همچنان قیمت دو محصول این شرکت یعنی فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G۹ مشخص نشده است.

در لیست قیمت محصولات بهمن موتور، عنوان گران‌ترین محصول به هونگچی H۵‌ می‌رسد. این سدان وارداتی و لوکس با قیمت دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، گران‌ترین محصول گروه بهمن در حال حاضر است. دومین محصول گران‌قیمت بهمن موتور نیز بستیون T۷۷‌ است، کراس‌اوور وارداتی این گروه که با قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در سوی دیگر لیست قیمت محصولات بهمن موتور، دو خودرو وانت کارا تک کابین و دو کابین ارزان‌ترین خودروهای این برند هستند. البته حضور این خودروها در لیست قیمت بهمن موتور دوامی ندارد، چرا که تولید این دو خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲ متوقف خواهد شد. پس از توقف تولید وانت‌های ارزان‌قیمت گروه بهمن، ون اینرودز عنوان ارزان‌ترین محصول گروه بهمن را دریافت خواهد کرد.

جدول قیمت محصولات بهمن موتور، آذر ۱۴۰۲:

جدول قیمت محصولات بهمن موتور، آذر 1402

حضور پیکاپ کاپرا ۲ در لیست قیمت گروه بهمن، نشان می‌دهد که همچنان می‌توان با بودجه‌ای کمتر از یک میلیارد تومان نسبت به خرید پیکاپ اقدام کرد. البته انتظار داریم تا پس از عرضه پیکاپ G۹ به بازار، قیمت این پیکاپ در محدوده رقبای اتوماتیک و بالارده همچون مکث کلوت اتوماتیک قرار گیرد. قیمت فیدلیتی پرستیژ نیز همچنان نامشخص است اما دو تیپ دیگر این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم هفت نفره و پنج نفره در این لیست قیمت حضور دارند.

کد خبر 36905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =