ورود ابزارهای جدید مالی برای رشد و توسعه اقتصادی کشور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیازهای اساسی بازارهای سرمایه‌گذاری، ورود ابزارهای جدید مالی به این بازارها در جهت رشد و توسعه اقتصادی است.

به گزارش بیداربورس علی خضریان، با اشاره به توسعه ابزارهای مالی جدید در بازار سرمایه و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری، گفت: یکی از نیازهای اساسی بازارهای سرمایه‌گذاری، ورود ابزارهای جدید مالی به این بازارها در جهت رشد و توسعه اقتصادی است.

وی، با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بورس یکی از ضروریات کشور بوده و نیاز است از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در این بازار استفاده کنیم، اضافه کرد: دولت نقش بسزایی در بحث مربوط به توسعه ابزارهای مالی جدید دارد و باید به این موضوع بهای بیشتری بدهد.

**اعتقاد دولت به توسعه ابزارهای مالی جدید

این نماینده مجلس اظهار داشت: در صورت اقبال دولت از توسعه ابزارهای مالی جدید و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری، به طور حتم سرمایه‌گذاران هم به این سمت و سو هدایت خواهند شد و از این ابزارها برای سرمایه‌گذاری‌های خود بهره‌مند می‌شوند.

خضریان تصریح کرد: در صورت اعتقاد دولت به توسعه ابزارهای مالی جدید و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مجلس نیز اقبال نشان داده و از آنها حمایت خواهد کرد.

کد خبر 37400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =