ارائه طرح‌های جدید برای تبدیل محصولات رنو

سایپا ۴ طرح پیشنهادی برای تبدیل دو محصول رنو و شامل ساندرو و استپ وی اتوماتیک را به خریداران اعلام کرد.

به گزارش بیداربورس، سایپا با عذرخواهی از مشتریان به دلیل تاخیر در عمل به تعهدات به دلیل تحریم‌ها و با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو پارس خودرو اعلام کرد: خریداران خودروهای "ساندرو و استپ وی اتوماتیک"می توانند از طرح های پیشنهادی جدید برای تبدیل محصولات رنو استفاده کنند.

براین اساس در طرح شماره یک مشتریان می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

در طرح شماره دو می توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

در طرح شماره ۳، دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ و در طرح شماره ۴ هم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

مشتریان محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره مند شوند.

منبع: بورس پرس
کد خبر 841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =