ورود اسنپ به بورس در فرصت مناسب

مدیرعامل شرکت اسنپ گفت: به دنبال فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ورود به بورس در زمان مناسب هستیم.

به گزارش بیداربورس، محمد خلج افزود: از آنجا که نماد اولین شرکت اکوسیستم استارت‌آپی در تابلوی فرابورس ثبت شده است، می‌توان امید داشت که سایر شرکت‌های استارت‌آپی هم بنابر نیاز و اولویت‌هایشان بتوانند این مسیر را طی کنند. در بازار فعلی، تامین سرمایه برای فعالان اکوسیستم استارت‌آپی بسیار سخت شده و ورود به بورس یکی از راه‌های ساده و شفاف تزریق سرمایه و تامین مالی است. اسنپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دنبال فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ورود به بورس است تا در بهترین زمان و به بهترین شکل ممکن وارد بورس شود.

او تاکید کرد: قطعا عرضه اولیه سهام اسنپ در بورس، با ظرفیت‌های فراوان این مجموعه، تاثیرات به‌سزایی در اکوسیستم استارت‌آپی کشور خواهد داشت. همچنین شرکت‌های فعال در اکوسیستم می‌توانند از ورود شرکت‌های بزرگ اکوسیستم استارت‌آپی به بورس بهره‌مند شوند. برنامه‌های آتی شرکت‌هایی مانند اسنپ که وارد بورس می‌شوند، می‌تواند برای شرکت‌های فعال در این حوزه راهگشا باشد.

خلج ادامه داد: به واسطه عرضه اولیه سهام این شرکت‌ها در بورس، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی به‌وجود می‌آید که این اعتماد عمومی می‌تواند به اطمینان دستگاه‌های دولتی، امنیتی و نظارتی نیز منجر می‌شود. علاوه بر این، شفافیت‌های ایجاد شده در آینده و شرایطی که برای این شرکت‌ها به ویژه درباره نگهداری و صیانت از داده‌ها وضع می‌شود به خیلی از ابهامات و سوالاتی که اکنون درباره اکوسیستم وجود دارد، پاسخ می‌دهد.

مدیرعامل شرکت اسنپ در پایان گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون اکوسیستم استارت‌آپی کشور با آن دست به گریبان است، وجاهت قانونی فعالیت این شرکت‌ها است که با ورود به بورس این وجاهت قانونی می‌تواند تثبیت شود تا همه ذی‌نفعان اکوسیستم از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 10354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =